Zwroty i Reklamacje
Zwrot
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wszelkie zwroty związane z zakupionymi artykułami klient może skierować w formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@sekretsmakosza.pl lub pod adres:
Sekret Smakosza
ul. Stara 15/9
41-300 Dąbrowa Górnicza.
W sytuacji kiedy chcesz dokonać zwrotu:
Odeślij produkt (jeden, kilka lub wszystkie) w stanie nienaruszonym, oryginalnie zapakowany wraz z całą zawartością.
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie wraz z paragonem, w którym zawarta będzie chęć dokonania zwrotu oraz numer konta na który dokonamy zwrotu pieniędzy.
Sprawdzimy stan przekazanego przez Ciebie produktu w ciągu 3 dni roboczych. Jeżeli produkt będzie kompletny, w oryginalnym opakowaniu, z całą zawartością, bez śladów użytkowania lub uszkodzenia wtedy zwrot rozpatrzony będzie pozytywnie.
W sytuacji gdy nie odnotujemy przeciwwskazań telefonicznie lub e-mailowo poinformujemy Cię o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu towaru. Na Twój numer konta w ciągu 7 dni zostanie zwrócona kwota towaru.
W przypadku kiedy rozpatrzymy zwrot negatywnie poinformujemy Cię e-mailowo oraz podamy szczegóły naszej decyzji. W ciągu 7 dni roboczych odeślemy produkt na podany przez Ciebie adres, pokrywając koszt przesyłki.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@sekretsmakosza.pl albo pod numerami telefonu: 510 290 622
Reklamacja
Wszelkie reklamacje związane z zakupionymi artykułami klient może skierować w formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@sekretsmakosza.pl lub pod adres:
Sekret Smakosza
ul. Stara 15/9
41-300 Dąbrowa Górnicza
W sytuacji kiedy towar jest wadliwy i chcesz dokonać reklamacji:
Prześlij do nas wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem, w którym dokładnie opisane będą powody reklamacji, forma rekompensaty oraz adres zwrotny i numer konta, na który zależnie od rozpatrzenia reklamacji, zwrócona będzie kwota należna.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki otrzymasz telefonicznie lub e-mailowo wynik rozpatrzenia reklamacji.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie w ciągu 7 dni od podjęcia decyzji nastąpi rekompensata poniesionych przez Ciebie kosztów poprzez naprawę uszkodzonego produktu, wymianę na nowy lub zwrot gotówki.
W przypadku kiedy reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną poinformujemy Cię o tym i uzasadnimy szczegółowo naszą decyzję a w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@sekretsmakosza.pl albo pod numerami telefonu: 510 290 622